Hiekkaoliivin ATC-vaihdossa aiheena oli kirjaimet, sain Millamilta tällaiset kortit:
P= Pitsi
C=Cat
B=Boa
Kiitos Millam!

Tein Millamille tällaiset kortit:

H=Hortensia
R=Ruusu
U=Unikko
Olen luonteeltani hamstraaja, kaikki mille saattaisi olla joskus käyttöä menee talteen. Näissä ATC-korteissa olevat ympyrät ovat töissä käytettävien arkistokansioiden selkäosasta irti lähtevät pyörylät, siis siitä kohtaa josta sormi työnnetään kun kansiota vedetään hyllystä.

Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.